Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİKSEL AKTİVİTELERDEN KEYİF ALMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Yıl 2025, Cilt: 6 Sayı: 2, 1 - 7, 26.08.2025

Öz

alınan bazı demografik değişkenlere göre karşılaştırmalar yapmaktır. Araştırmanın evrenini, 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Yozgat Bozok Üniversitesi'nde öğrenim gören öğrenciler oluşturmaktadır. Örneklem, bu evrenden kolayda örnekleme yöntemiyle seçilen 381 öğrenciden oluşmaktadır. Veri toplama aracı olarak kişisel bilgi formu ile "Fiziksel Aktivitelerden Keyif Alma Ölçeği" kullanılmıştır. Toplanan veriler SPSS 25.0 programı ile analiz edilmiştir. Analiz öncesinde verilerin normal dağılıma uygunluğu, çarpıklık ve basıklık değerleri ile değerlendirilmiştir. Değerlerin -1.513 ile 2.976 arasında olduğu görülmüş ve verilerin normal dağıldığı sonucuna ulaşılmıştır. Veri analizinde; frekans ve yüzdelik dağılımlar, standart sapma, iki grup karşılaştırmalarında bağımsız örneklem t-testi Anlamlılık düzeyi p<.05 olarak kabul edilmiştir. Araştırma sonucunda; öğrencilerin fiziksel aktivitelerden keyif alma düzeylerinin yüksek seviyede olduğu tespit edilmiştir. Ayrıca, cinsiyet değişkenine göre öğrencilerin fiziksel aktivitelerden aldıkları keyif düzeyleri arasında anlamlı farklar bulunmuştur (p<.05). Erkek öğrencilerin keyif düzeyleri, kadın öğrencilere göre daha yüksek çıkmıştır. Buna karşılık, yaş değişkenine göre öğrencilerin fiziksel aktivitelerden aldıkları keyif düzeyleri arasında anlamlı bir fark bulunmamıştır (p>.05). Bu bulgular doğrultusunda, üniversitelerde fiziksel aktivitelere katılımı artırmaya yönelik cinsiyet duyarlı politikalar ve programlar geliştirilmelidir. Ayrıca, öğrencilerin fiziksel aktivitelerden aldıkları keyfi artırmak amacıyla yaş gruplarına özel etkinlik ve motivasyon stratejilerinin planlanması da faydalı olabilir.

Kaynakça

  • Alıncak, F. (2016). Attitudes of secondary school students including physical activity involving playing games. European Journal of Physical Education and Sport Science, 2(3), 1-14. doi:10.5281/zenodo.156163
  • Arabacı, R., ve Çankaya, C. (2007). Beden eğitimi öğretmenlerinin fiziksel aktivite düzeylerinin araştırılması. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20(1), 1–15.
  • Biddle, S. J. H., Gorely, T. ve Stensel, D. J. (2004). Health-enhancing physical activity and the evidence base. Nutrition Bulletin, 29(1), 73–88.
  • Buchner, D. M., ve Loughnan, S. (2000). Physical activity and aging. American Journal of Preventive Medicine, 21(2), 199–204.
  • Büyüköztürk, Ş. (2010). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabı (11. baskı). Ankara: Pegem.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş., ve Demirel, F. (2020). Bilimsel araştırma yöntemleri (26. baskı). Ankara: Pegem Akademi.
  • Caspersen, C. J., Powell, K. E., ve Christenson, G. M. (1985). Physical activity, exercise, and physical fitness: Definitions and distinctions for health-related research. Public Health Reports, 100(2), 126–131.
  • Cohen, S., ve Wills, T. A. (1985). Stress, social support, and the buffering hypothesis. Psychological Bulletin, 98(2), 310–357.
  • Craft, L. L., ve Perna, F. M. (2004). The benefits of exercise for the clinically depressed. Primary Care Companion to the Journal of Clinical Psychiatry, 6(3), 104–111.
  • Çıngı, H. (1994). Örnekleme kuramı. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Fen Fakültesi Yayınları.
  • Dereceli, E., Dokuzoğlu, G., ve Dereceli, Ç. (2023). Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fiziksel Aktivitelerden Keyif Alma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. Research in Sport Education and Sciences, 25(2), 40-44. doi: 10.5152/JPESS.2023.23071
  • Engin, M., Deniz, S., Erus, S. M., ve Büyükcebeci, A. (2017). Bilinçli farkındalık ile psikolojik iyi oluş ilişkisinde duygusal zekanın aracılık rolü. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 7(47), 17–31.
  • Eskiler, E. (2023). Elit güreşçilerde motivasyonel belirleyicilerin spora devam etme niyeti üzerindeki etkisi: Keyif almanın aracı rolü. (Doktora Tezi), Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi.
  • Fitzgerald, H. E., ve Figone, A. J. (1996). Gender roles and sport: A developmental perspective. Journal of Social Issues, 52(1), 23–38.
  • Gorely, T., Marshall, S. J., Biddle, S. J. H., ve Cameron, N. (2007). The prevalence of physical activity in adolescent girls: A review of the literature. European Journal of Public Health, 17(1), 1–8.
  • Hammen, C. (2005). Stress and depression. Annual Review of Clinical Psychology, 1, 293–319.
  • Huang, H., ve Humphreys, B. R. (2012). Sports participation and happiness: Evidence from US microdata. Journal of Economic Psychology, 33(4), 776–793.
  • Karasar, N. (2012). Bilimsel araştırma yöntemi (24. baskı). Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Kaya, D. G., Filiz, B. ve Yıldırım, N. (2021). Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin fiziksel aktivite içeren oyunlara yönelik tutumlarının belirlenmesi (18-22 yaş) . Spormetre Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 19(1) , 116-126. doi: 10.33689/spormetre.697578
  • Keating, X. D., Guan, J., Piñero, J. C., ve Bridges, D. M. (2005). A meta-analysis of college students’ physical activity behaviors. Journal of American College Health, 54(2), 116–126.
  • Kilpatrick, M., Hebert, E., ve Bartholomew, J. (2005). College students' motivation for physical activity: Differentiating men’s and women’s motives for sport participation and exercise. Journal of American College Health, 54(2), 87–94. doi: 10.3200/JACH.54.2.87-94
  • Kimm, S. Y., ve O'Bar, M. (2002). Sociocultural influences on adolescent girls' physical activity: A review of the literature. Journal of Adolescent Health, 31(1), 26–43.
  • Kirk, D., ve Colquhoun, D. (1989). The physical activity experiences of women: A review of the literature. Journal of Sport & Exercise Psychology, 11(3), 284–305.
  • Kline, R. B. (2016). Principles and practice of structural equation modeling (4th ed.). Guilford Publications.
  • Muhammet, E., ve Uzuner, K. E. (2014). Rekreatif amaçlı spor yapan bireylerin yalnızlık düzeylerinin incelenmesi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 107–120.
  • Mullen, S. P., Olson, E. A., Phillips, S. M., Szabo, A. N., Wójcicki, T. R., Mailey, E. L., Gothe, N. P., Fanning, J., Kramer, A. F., ve McAuley, E. (2011). Measuring enjoyment of physical activity in older adults: Invariance of the Physical Activity Enjoyment Scale (PACES) across groups and time. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, 8(1), 103. https://doi.org/10.1186/1479-5868-8-103
  • Özdamar, K. (1999). Paket programlar ile istatistiksel veri analizi I (2. baskı). Eskişehir: Kaan.
  • Özkurt, B., Küçükibiş, H. F., ve Altın, Y. (2022). Lise ve üniversite öğrencilerinin fiziksel aktivitelerden keyif alma düzeylerinin incelenmesi. Sivas Cumhuriyet University Journal of Sciences, 3(3), 91–98.
  • Özkurt, B., Küçükibiş, H. F., ve Eskiler, E. (2022). Fiziksel Aktivitelerden Keyif Alma Ölçeği (FAKÖ): Türk kültürüne uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10(1), 21–37.
  • Peker, H., Teke, C., Çakar, B., Kabadayı, Y., ve Caner, N. (2023). Fiziksel Aktiviteden Keyif Alma, Tekrar Katılma Niyeti ve Mutluluk Arasındaki İlişki: Kampüs Rekreasyonuna Katılan Üniversite Öğrencileri Örneği. Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 9(2), 206-220. https://doi.org/10.61087/IntJCES.2023.8D
  • Penedo, F. J., ve Dahn, J. R. (2005). Exercise and well-being: A review of mental and physical health benefits associated with physical activity. Current Opinion in Psychiatry, 18(2), 189–193.
  • Savcı, S., Öztürk, M., Arıkan, H., İnal-İnce, D., ve Tokgözoğlu, L. (2006). Physical activity levels of university students. Turkish Cardiology Society Archive, 34, 166–172.
  • Sibley, B. A., ve Etnier, J. L. (2003). The relationship between physical activity and cognition in children: A meta-analysis. Psychology of Sport and Exercise, 4(1), 1–14.
  • Singh, A. S., Saliasi, E., Van Den Berg, V., Uijtdewilligen, L., De Groot, R. H. M., Jolles, J., ...ve Chinapaw, M. J. M. (2019). Effects of physical activity interventions on cognitive and academic performance in children and adolescents: A novel combination of a systematic review and recommendations from an expert panel. British Journal of Sports Medicine, 53(10), 640–647.
  • Soyuer, F., ve Soyuer, A. (2008). Yaşlılık ve fiziksel aktivite. İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 15(3), 219–224.
  • Strong, W. B., Malina, R. M., Blimkie, C. J. R., Daniels, S. R., Dishman, R. K., Gutin, B., ... ve Trudeau, F. (2005). Evidence-based physical activity for school-age youth. The Journal of Pediatrics, 146(6), 732–737.
  • Şentürk, C. (2020). Oyun temelli fen öğrenme yaşantılarının akademik başarıya, kalıcılığa, tutuma ve öğrenme sürecine etkileri. Milli Eğitim Dergisi, 49(227), 159-194.
  • Şimşek, O. F. (2007). Yapısal eşitlik modellemesine giriş: Temel ilkeler ve LISREL uygulamaları. Ankara: Ekinoks.
  • T.C. Sağlık Bakanlığı, Türkiye Halk Sağlığı Kurumu, Obezite, Diyabet ve Metabolik Hastalıklar Dairesi Başkanlığı. (2012). Türkiye fiziksel aktivite rehberi. https://hsgm.saglik.gov.tr
  • Tavazar, H., Erkaya, E., Yavaş, Ö., ve Tez, Ö. (2014). Lise eğitimi alan genç erişkinlerin fiziksel aktivite ve yaşam kalitesi arasındaki farklılıklarının incelenmesi (Manisa ili örneği). International Journal of Science Culture and Sport, 2(1), 496–510.
  • Tavşancıl, E. (2006). Tutumların ölçülmesi ve SPSS ile veri analizi (3. baskı). Nobel.
  • Trost, S. G., Rosenkranz, R. R., ve Dzewaltowski, D. A. (2008). Physical activity levels among children in the United States: Impact of race/ethnicity, age, gender, and socioeconomic status. Journal of School Health, 78(6), 303–309.
  • Warburton, D. E. R., Nicol, C. W., ve Bredin, S. S. D. (2006). Health benefits of physical activity: The evidence. Canadian Medical Association Journal, 174(6), 801–809.
  • Yeltekin, E. ve Alıncak, F. (2021). Ortaöğretim öğrencilerinin oyun kavramına ve fiziksel aktivite içeren oyunları oynamaya yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi. Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 4(1), 83-100. doi: 10.52974/jena.950283.

EXAMINATION OF UNIVERSITY STUDENTS' ENJOYMENT LEVELS OF PHYSICAL ACTIVITIES

Yıl 2025, Cilt: 6 Sayı: 2, 1 - 7, 26.08.2025

Öz

The aim of this study is to examine university students' levels of enjoyment derived from physical activities and to compare them based on certain demographic variables. The population of the research consists of students studying at Yozgat Bozok University during the 2024–2025 academic year. The sample includes 381 students selected from this population through the convenience sampling method. A personal information form and the “Physical Activity Enjoyment Scale” were used as data collection tools. The collected data were analyzed using SPSS 25.0 software. Before analysis, the normality of data distribution was assessed using skewness and kurtosis values. These values ranged between -1.513 and 2.976, indicating that the data were normally distributed. In the data analysis, frequency and percentage distributions, standard deviations, and independent samples t-tests were used for comparisons between two groups. The significance level was set at p<.05. As a result of the study, it was found that students' levels of enjoyment from physical activities were high. Additionally, a significant difference was identified in students’ enjoyment levels based on gender (p<.05), with male students reporting higher enjoyment levels compared to female students. On the other hand, no significant difference was found in students' enjoyment levels based on age (p>.05). Based on these findings, it is recommended that gender-sensitive policies and programs be developed in universities to increase participation in physical activities. Furthermore, planning age-specific activities and motivation strategies may also be beneficial in enhancing students’ enjoyment of physical activities.

Kaynakça

  • Alıncak, F. (2016). Attitudes of secondary school students including physical activity involving playing games. European Journal of Physical Education and Sport Science, 2(3), 1-14. doi:10.5281/zenodo.156163
  • Arabacı, R., ve Çankaya, C. (2007). Beden eğitimi öğretmenlerinin fiziksel aktivite düzeylerinin araştırılması. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20(1), 1–15.
  • Biddle, S. J. H., Gorely, T. ve Stensel, D. J. (2004). Health-enhancing physical activity and the evidence base. Nutrition Bulletin, 29(1), 73–88.
  • Buchner, D. M., ve Loughnan, S. (2000). Physical activity and aging. American Journal of Preventive Medicine, 21(2), 199–204.
  • Büyüköztürk, Ş. (2010). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabı (11. baskı). Ankara: Pegem.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş., ve Demirel, F. (2020). Bilimsel araştırma yöntemleri (26. baskı). Ankara: Pegem Akademi.
  • Caspersen, C. J., Powell, K. E., ve Christenson, G. M. (1985). Physical activity, exercise, and physical fitness: Definitions and distinctions for health-related research. Public Health Reports, 100(2), 126–131.
  • Cohen, S., ve Wills, T. A. (1985). Stress, social support, and the buffering hypothesis. Psychological Bulletin, 98(2), 310–357.
  • Craft, L. L., ve Perna, F. M. (2004). The benefits of exercise for the clinically depressed. Primary Care Companion to the Journal of Clinical Psychiatry, 6(3), 104–111.
  • Çıngı, H. (1994). Örnekleme kuramı. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Fen Fakültesi Yayınları.
  • Dereceli, E., Dokuzoğlu, G., ve Dereceli, Ç. (2023). Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fiziksel Aktivitelerden Keyif Alma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. Research in Sport Education and Sciences, 25(2), 40-44. doi: 10.5152/JPESS.2023.23071
  • Engin, M., Deniz, S., Erus, S. M., ve Büyükcebeci, A. (2017). Bilinçli farkındalık ile psikolojik iyi oluş ilişkisinde duygusal zekanın aracılık rolü. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 7(47), 17–31.
  • Eskiler, E. (2023). Elit güreşçilerde motivasyonel belirleyicilerin spora devam etme niyeti üzerindeki etkisi: Keyif almanın aracı rolü. (Doktora Tezi), Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi.
  • Fitzgerald, H. E., ve Figone, A. J. (1996). Gender roles and sport: A developmental perspective. Journal of Social Issues, 52(1), 23–38.
  • Gorely, T., Marshall, S. J., Biddle, S. J. H., ve Cameron, N. (2007). The prevalence of physical activity in adolescent girls: A review of the literature. European Journal of Public Health, 17(1), 1–8.
  • Hammen, C. (2005). Stress and depression. Annual Review of Clinical Psychology, 1, 293–319.
  • Huang, H., ve Humphreys, B. R. (2012). Sports participation and happiness: Evidence from US microdata. Journal of Economic Psychology, 33(4), 776–793.
  • Karasar, N. (2012). Bilimsel araştırma yöntemi (24. baskı). Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Kaya, D. G., Filiz, B. ve Yıldırım, N. (2021). Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin fiziksel aktivite içeren oyunlara yönelik tutumlarının belirlenmesi (18-22 yaş) . Spormetre Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 19(1) , 116-126. doi: 10.33689/spormetre.697578
  • Keating, X. D., Guan, J., Piñero, J. C., ve Bridges, D. M. (2005). A meta-analysis of college students’ physical activity behaviors. Journal of American College Health, 54(2), 116–126.
  • Kilpatrick, M., Hebert, E., ve Bartholomew, J. (2005). College students' motivation for physical activity: Differentiating men’s and women’s motives for sport participation and exercise. Journal of American College Health, 54(2), 87–94. doi: 10.3200/JACH.54.2.87-94
  • Kimm, S. Y., ve O'Bar, M. (2002). Sociocultural influences on adolescent girls' physical activity: A review of the literature. Journal of Adolescent Health, 31(1), 26–43.
  • Kirk, D., ve Colquhoun, D. (1989). The physical activity experiences of women: A review of the literature. Journal of Sport & Exercise Psychology, 11(3), 284–305.
  • Kline, R. B. (2016). Principles and practice of structural equation modeling (4th ed.). Guilford Publications.
  • Muhammet, E., ve Uzuner, K. E. (2014). Rekreatif amaçlı spor yapan bireylerin yalnızlık düzeylerinin incelenmesi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 107–120.
  • Mullen, S. P., Olson, E. A., Phillips, S. M., Szabo, A. N., Wójcicki, T. R., Mailey, E. L., Gothe, N. P., Fanning, J., Kramer, A. F., ve McAuley, E. (2011). Measuring enjoyment of physical activity in older adults: Invariance of the Physical Activity Enjoyment Scale (PACES) across groups and time. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, 8(1), 103. https://doi.org/10.1186/1479-5868-8-103
  • Özdamar, K. (1999). Paket programlar ile istatistiksel veri analizi I (2. baskı). Eskişehir: Kaan.
  • Özkurt, B., Küçükibiş, H. F., ve Altın, Y. (2022). Lise ve üniversite öğrencilerinin fiziksel aktivitelerden keyif alma düzeylerinin incelenmesi. Sivas Cumhuriyet University Journal of Sciences, 3(3), 91–98.
  • Özkurt, B., Küçükibiş, H. F., ve Eskiler, E. (2022). Fiziksel Aktivitelerden Keyif Alma Ölçeği (FAKÖ): Türk kültürüne uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10(1), 21–37.
  • Peker, H., Teke, C., Çakar, B., Kabadayı, Y., ve Caner, N. (2023). Fiziksel Aktiviteden Keyif Alma, Tekrar Katılma Niyeti ve Mutluluk Arasındaki İlişki: Kampüs Rekreasyonuna Katılan Üniversite Öğrencileri Örneği. Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 9(2), 206-220. https://doi.org/10.61087/IntJCES.2023.8D
  • Penedo, F. J., ve Dahn, J. R. (2005). Exercise and well-being: A review of mental and physical health benefits associated with physical activity. Current Opinion in Psychiatry, 18(2), 189–193.
  • Savcı, S., Öztürk, M., Arıkan, H., İnal-İnce, D., ve Tokgözoğlu, L. (2006). Physical activity levels of university students. Turkish Cardiology Society Archive, 34, 166–172.
  • Sibley, B. A., ve Etnier, J. L. (2003). The relationship between physical activity and cognition in children: A meta-analysis. Psychology of Sport and Exercise, 4(1), 1–14.
  • Singh, A. S., Saliasi, E., Van Den Berg, V., Uijtdewilligen, L., De Groot, R. H. M., Jolles, J., ...ve Chinapaw, M. J. M. (2019). Effects of physical activity interventions on cognitive and academic performance in children and adolescents: A novel combination of a systematic review and recommendations from an expert panel. British Journal of Sports Medicine, 53(10), 640–647.
  • Soyuer, F., ve Soyuer, A. (2008). Yaşlılık ve fiziksel aktivite. İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 15(3), 219–224.
  • Strong, W. B., Malina, R. M., Blimkie, C. J. R., Daniels, S. R., Dishman, R. K., Gutin, B., ... ve Trudeau, F. (2005). Evidence-based physical activity for school-age youth. The Journal of Pediatrics, 146(6), 732–737.
  • Şentürk, C. (2020). Oyun temelli fen öğrenme yaşantılarının akademik başarıya, kalıcılığa, tutuma ve öğrenme sürecine etkileri. Milli Eğitim Dergisi, 49(227), 159-194.
  • Şimşek, O. F. (2007). Yapısal eşitlik modellemesine giriş: Temel ilkeler ve LISREL uygulamaları. Ankara: Ekinoks.
  • T.C. Sağlık Bakanlığı, Türkiye Halk Sağlığı Kurumu, Obezite, Diyabet ve Metabolik Hastalıklar Dairesi Başkanlığı. (2012). Türkiye fiziksel aktivite rehberi. https://hsgm.saglik.gov.tr
  • Tavazar, H., Erkaya, E., Yavaş, Ö., ve Tez, Ö. (2014). Lise eğitimi alan genç erişkinlerin fiziksel aktivite ve yaşam kalitesi arasındaki farklılıklarının incelenmesi (Manisa ili örneği). International Journal of Science Culture and Sport, 2(1), 496–510.
  • Tavşancıl, E. (2006). Tutumların ölçülmesi ve SPSS ile veri analizi (3. baskı). Nobel.
  • Trost, S. G., Rosenkranz, R. R., ve Dzewaltowski, D. A. (2008). Physical activity levels among children in the United States: Impact of race/ethnicity, age, gender, and socioeconomic status. Journal of School Health, 78(6), 303–309.
  • Warburton, D. E. R., Nicol, C. W., ve Bredin, S. S. D. (2006). Health benefits of physical activity: The evidence. Canadian Medical Association Journal, 174(6), 801–809.
  • Yeltekin, E. ve Alıncak, F. (2021). Ortaöğretim öğrencilerinin oyun kavramına ve fiziksel aktivite içeren oyunları oynamaya yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi. Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 4(1), 83-100. doi: 10.52974/jena.950283.
Toplam 44 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Egzersiz ve Spor Bilimleri (Diğer)
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Fatih Akgul 0000-0003-2400-8683

Mehmet Yıldırım 0000-0002-9707-6540

Erken Görünüm Tarihi 12 Ağustos 2025
Yayımlanma Tarihi 26 Ağustos 2025
Gönderilme Tarihi 3 Şubat 2025
Kabul Tarihi 1 Temmuz 2025
Yayımlandığı Sayı Yıl 2025 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Akgul, F., & Yıldırım, M. (2025). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİKSEL AKTİVİTELERDEN KEYİF ALMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 6(2), 1-7.